Benvenuti in i nostri siti web!

Principiu di travagliu di Macina di Fresatura di Farina

Fresatrice per farina U schermu rotativu utilizza per a classificazione di granu, a macchina produce simultaneamente trè tracce, a fine di l'alimentazione hè ellittica, a parte media hè circolare è dopu attraversu una piccula transizione ovale à a fine di scaricamentu, u muvimentu reciprudu lineare approssimativu. Hà una configurazione di vagliatura unica è alimentazione efficace, aspirazione di crusca è dispositivi di raffreddamentu, a velocità hè regolabile, in modo da uttene una separazione rapida è di alta qualità.

Working_Principle_Of_Flour_Milling_Machine475
Working_Principle_Of_Flour_Milling_Machine477

A lucidatura adopra i tempi di spruzzo, a lucidatura di l'acqua, produce calore di attritu, acqua cumpleta calda effettu cumpletu in a corsa pussede rulli di ferru di alta precisione, chì face chì a superficia di u granu di amidu formi un stratu di gelatina, pare cusì brillanti, è migliurà u livellu di a farina è u valore cummerciale.

Fresatrice per farina macinatura, tagliu uniforme, rotta menu, bassa temperatura, u pruduttu finale hè luminosu è pulitu, altu rendimentu di risu chì hè gradualmente largamente adupratu.

U stoner di graduazione di a gravità di machine à mulinu di farina pò caccià a petra da un flussu cuntinuu di granu, è separà u materiale in duie parti pesanti è leggere. Questa superficie di travagliu di l'attrezzatura cumposta da dui strati di schermu: superiore utilizata per separà materiale leggiu è pesante, è u stratu inferiore rimuove u bloccu di vetru, a pietra, i pezzi metallici.


Tempu di posta: Jul-18-2020