Benvenuti in i nostri siti web!

Vinson

A trasfurmazione di u granu hè u prucessu di rimozione di impurità, di regolazione di l'umidità, di sbucciatura, di sbucciatura è di macinazione di e materie prime in prudutti di granu o di granu in polvere in cunfurmità cù diversi standard di qualità. U granu raffinatu, cum'è a farina di risu, a farina di granu, a farina di granu è l'amidu, hè a materia prima di basa per a produzzione di granu.

D'appressu à un raportu annantu à u statu quo è e pruspettive di sviluppu di l'industria di trasfurmazione di granu di a China publicatu da The China Industry Research Network (2016-2022), l'offerta di granu in Cina hè cambiata da scarsità à surplus, soprattuttu dapoi a riforma è l'apertura. In u 2012, ci eranu 5.473 imprese di trasfurmazioni di granu in tutta l'industria, cù una crescita annuale di 21,0% è un margine di prufittu mediu di 5,1%. A trasfurmazione à grande scala è intensiva di u granu è di l'oliu migliora gradualmente. L'elaburazione di a farina di granu è l'imprese di trasfurmazioni prufonde di u granu contanu rispettivamente 12,3% è 42,3% di e vendite. U rendimentu cutidianu di l'attrezzatura di macinazione di granu è di granu hè statu significativamente aumentatu.

Globale, nutrizione, sicurezza, verde è sanità sò diventati u mainstream è a direzzione di a trasformazione di risu, granu, granu è oliu. Per prevene a crisa di sicurezza alimentare, u mondu accelera in l'era di l'alimentu verde, per assicurà chì a sicurezza alimentare sia diventata u cunsensu di l'industria di granu è oliu. In listessu tempu, "alimentu per a ghjente", u sviluppu di l'industria mundiale di trasfurmazione alimentaria hè diventatu particularmente impurtante. In l'ultimi anni, a tecnulugia di produzione di attrezzature di a Cina, a qualità è u prezzu di un inseme cumpletu di macchine per trasformà a farina sò sempre più competitivi in ​​u mondu

Semu specializati in a produzzione è a vendita di attrezzature di macinazione di granu è di granu, chì ponu risponde à i requisiti di produzione di una varietà di attrezzature di macinazione di granu è di granu. I prudutti anu una bona reputazione, u persunale hà più di 30 anni di esperienza di produzione, a macchina adotta l'ultime tecnulugia internaziunali, in linea cù i standard naziunali di esportazione, assicuranza di qualità. L'equipaggiu hè faciule da operà è pò furnisce un annu pezzi di ricambio. Avemu prezzi competitivi, prudutti di alta qualità è serviziu post-vendita di qualità, secondu e dimensioni di a vostra pianta è e richieste di l'equipaggiu per furnisce i prudutti i più adatti.


Tempu di posta: Jul-18-2020