Benvenuti in i nostri siti web!

Macchina Tehold Maize Mill

Fresatrice di Maize, chì hè un prugettu cù sviluppu umanu, a farina di granu alza a ghjente è porta benefici. Rapidu sviluppu di a Macina di Farina di Maize in i paesi sviluppati agriculi, fabricemu una fresatrice di mais quasi 10 anni dapoi u 2008. A sucietà hè oramai altamente competitiva , In l'ultimi anni, avemu innuvatu continuamente a tecnulugia per risponde à e diverse necessità di u mercatu. Pruducemu macchina à farina di mais da una piccula capacità di 5 tonne per ghjornu à Impianto di Fresatura di Maize Full-auto 500 TPD. Configurazione più grande di capacità più grande, tassi di estrazione finale di a farina relativi è qualità di a farina.

Tehold_Maize_Mill_Machine613

Fresatrice di Maize

Per Tehold, l'Africa hè cum'è a seconda patria, per via di a maiò parte di i clienti. In Kenya, 90% di e persone manghjanu farina di maize biancu cum'è alimentu di basa "Ugali", a farina si vende in saccu di 1 kg o 2 kg, ogni balle hà 12 sacchetti Mentre in Uganda, a ghjente piace a farina di granu super finezza. : pudemu pruduce diversi prudutti finali risponde à l'esigenza di i clienti .In u nostru prucessu per a macinazione di mais, aduttemu u degerminator per selezziunà u germe di granu in a sezione di pulizia, è i vagliatori verificanu a qualità di a farina. sò u germu di u granu è a crusca.A farina di granu è a farina di granu qualchì volta aduprate per fà cereali per a colazione,mentre chì u germe di granu puderia esse sceltu per fà oliu è crusca per fà l'alimentazione di l'animali.

Tehold_Maize_Mill_Machine1394

Quandu Pensate d'investisce a pianta di macinazione di farina, per piacè fate a ricerca basica di u mercatu, cum'è u granu crudu è u pruduttu finale in u mercatu lucale, se pensate à esportà, ùn vi scurdate di ciò chì a ghjente li piace à manghjà. Se avete bisognu di supportu, per piacè ùn esitate micca à Cuntattateci.


Tempu di posta: Jul-18-2020