Benvenuti in i nostri siti web!

I mulini di maize è di farina di granu sò senza dubbitu unu di i migliori modi per fà una bona vita è cuntribuisce à u Kenyan

Mentre a produtività agricula hè limitata, a pupulazione di u Kenya però cresce. Questu pone sfide critiche per l'alimentazione in u paese, assai persone ricevenu aiutu alimentariu annu. Contribuisce à l'industria di l'alimentu ùn hè micca solu un modu per cambià a vita persunale ma una azzione morale per cuntribuisce à a nazione.

Ancu se l'indicatori di malnutrizione migliuranu, si stima chì da u 2010 à u 2030, a malnutrizione costerà à u Kenya circa 38,3 miliardi di dollari in PIB per via di perdite di produtività di a forza lavoro.
Mentre e sfide sò grandi, cusì sò e opportunità. Cù u più grande mandria di latti in Africa orientale è miridiunale, u Kenya hà u putenziale di risponde à a dumanda lucale di latticini è di mira à i mercati righjunali. Cume unu di i più grandi esportatori africani di prudutti freschi in Europa, l'industria di l'orticultura di u Kenya pò allargà i mercati naziunali, regiunali è internaziunali. I mercati, à u so tornu, ponu cresce significativamente per mezu di riforme chì affrontanu e norme è a qualità, e restrizioni politiche, l'irrigazione, e strade, l'input agriculi, l'estensione è a prumuzione di l'accessu à u mercatu.

E crisi persistenti, cume inundazioni è siccità in e terre aride di u Kenya, aggravanu a vulnerabilità di i mezzi di sussistenza. In risposta, u Guvernu di i Stati Uniti hà stratificatu l'assistenza umanitaria è di sviluppu per custruisce a resilienza è espansione e opportunità economiche in queste zone attraversu a riduzione di u risicu di disastru; mitigazione di cunflitti; gestione di e risorse naturali; è rinfurzà u bestiame, i casgili è altri settori vitali.

Feed the Future aiuta u Kenya à sfruttà queste opportunità in l'agricultura per risponde à e sfide di sicurezza alimentare è nutrizionale di u paese. I mulini di maize è di farina di granu sò senza dubbitu unu di i migliori modi per guadagnà una bona vita è cuntribuisce à u Kenyan, seremu onorati di fà qualcosa per aiutà cù u prezzu più bassu è u megliu serviziu.


Tempu di posta: Jul-18-2020