Benvenuti in i nostri siti web!

Cumu Fà Un Bonu Pianu d'imprese di Farina In Pruduzione di Farina

U macchinariu di u mulinu di farina ben sviluppatu hà purtatu cambiamenti in e piante di macinazione di a farina, in u mercatu di a farina in Cina. U grande stabilimentu di macinazione di a farina pare avè occupatu una grande parte, è ùn hè micca solu per via di l'alta produttività, anu un pianu d'affari di mulinu di farina assai più cumplicatu chè l'altri. Un bon pianu d'affari ùn hè micca u privilegiu di e fabbriche à grande scala, e piante di mulinu di farina à scala media è chjuca ponu fà listessu è prufittà ne. Cum'è i piani di i grandi mulini di farina ponu esse più specifici è cumpleti, i seguenti suggerimenti sò di una fabbrica di farina di cima in Cina.

How_To_Make_A_Good_Flour_Mill_Business_Plan_In_Flour_Production678

Macchinari di mulinu di farina

1. U cuntrollu di qualità di u vostru granu di materia prima: istituite una squadra di appalti per circà u granu chì pò scuntrà cù i vostri standard di produzzione. Per esempiu-i residui di pesticidi sò un fattore impurtante.

2. U cuntrollu di u prucessu pruduttivu: moderà l'effettu di pulizia tuttu u tempu, fate a determinazione di u biancu di a farina è u gradu di macinatura, monitorà l'operazione di i travagliadori per prevene difetti inutili di l'equipaggiu è prublemi di sicurezza.

3. Ogni passu di trasfurmazione deve esse fattu in stanze separate, cusì si pò prevene l'inquinamentu da l'altru ambiente.


Tempu di posta: Jul-18-2020