Benvenuti in i nostri siti web!

tenimu sempre a passione è a vuluntà d'aiutavvi à inizià a vostra attività di macinatura di farina pussedendu un mulinu di mais o un mulinu di farina di granu

Cum'è una di e entità economiche in rapida crescita, l'Africa ghjoca un rolu sempre più impurtante in u mondu. Cum'è l'altri paesi, l'agricultura hè di primura impurtante per a nazione, ùn ci hè alcuna eccezione in Africa, in più, l'agricultura hè più impurtante in parechji paesi africani. Eppuru a situazione climatica specifica cum'è a siccità accade à volte, è a populazione in tutta l'Africa cresce rapidamente, a sicurezza alimentare hè a prima priorità.

Se vulete inizià a vostra propria impresa in qualunque paese di l'Africa è esse un imprenditore di successu, l'industrie di trasformazione alimentare sò senza dubbiu una di e migliori opzioni.

Fà l'impresa di trasfurmazione di l'alimentu ùn hè micca solu un modu per cambià è migliurà a vostra vita, hè ancu un affari umanu per risolve u prublema di a nazione furnendu cibu, oltre à l'assunzione di travagli per travaglià per voi, aiuterà à riduce u tasso di disoccupazione.

Prufessiunali è prufessiunali in questu campu, tenimu sempre a passione è a vuluntà d'aiutavvi à inizià a vostra attività di macinazione di a farina pussedendu un mulinu di mais o un mulinu di farina di granu.


Tempu di posta: Jul-18-2020